معلم

ساخت وبلاگ

چه نوع عکسي با چه نوع قاب عکسي تناسب دارد؟

يادتان باشد براي عکسهاي خانوادگي و عکس هاي مهم از قابهاي ساده و يکپارچه استفاده کنيد، اين کار به بيننده القا مي کند که  تاثير عکس شما از قاب، ديوار، ميز و تمامي عناصر اطرافش بيشتر است.

بهتر است براي عکس هاي خانوادگي شلوغ با رنگ هاي گرم و تند از قاب با رنگ ملايم و يا خنثي استفاده کنيد و براي عکس هاي خلوت تر و يا عکس هايي با رنگ هاي  سرد و يا خنثي از قاب هايي با رنگ هاي گرم استفاده کنيد. عکس هايي که از نظر اندازه بزرگ تر هستند را عقب تر و مرکز تر و عکس هاي که از نظر اندازه کوچک تر هستند را در اطراف و جلوتر قرار دهيد.

لازمه ي قاب عکس در منزل شما

با پيشرفت تکنولوژي، اکثر افراد عکس هاي خود را داخل لپ تاب، گوشي و … نگه داري مي کنند، حضور عکس با قاب عکس زيبا و مدرن در خانه نعمتي محسوب مي شود.اگر فضاي دنجي در خانه داريد بهتر است با قرار دادن  يک ميز پر از قاب عکس هاي ساده که از نظر شکل و رنگ هماهنگ باشند، يک گالري کوچک خانوادگي ايجاد کنيد. اين فضا جان مي دهد براي قرار دادن عکس نسل هاي مختلفي از خانواده و عکس هايي که شما را به خاطرات شيرين گذشته مي برد. و در آخر ميخواهيم شما رو با نکاتي مهم در انتخاب قابعکس آشنا کنيم.

نکاتي براي انتخاب قاب عکس

  1. لازم نيست براي انطباق عکس با قاب، رنگ هاي خاصي در عکس را ملاک قرار دهيد. به جاي آن، سعي کنيد که تناليته کلي عکس با قاب عکس همخواني داشته باشد.
  2. يک قاب عکس روشن را براي هنرهاي ساده و طبيعي انتخاب کنيد. همچنين در نظر داشته باشيد که قابهاي تيره، مناسب تصاوير رسمي و شيک هستند.
  3. قاب را متناسب با دکوراسيون فعلي اتاق در نظر بگيريد. اين امر، نسبت به هماهنگي عکس و قاب اهميت بيشتري دارد. قاب عکسي را انتخاب کنيد که دکوراسيون فعلي را کامل ميکند.
  4. توجه داشته باشيد که رنگ قابعکس، به رنگ ديوار شباهت نداشته باشد.  در غير اينصورت  اثر هنري نميتواند به طرزي برجسته و ممتاز، خود را نشان دهد.
  5. رنگ غالب تصوير بايد با رنگ قاب تفاوت داشته باشد. در صورت تشابه اين دو، قاب بيشتر از عکس خودنمايي خواهد کرد و تصوير به چشم نخواهد آمد.

 

اميدواريم با ارايه اين مقاله توانسته باشيم نظر رضايت شما را جلب کنيم . و از همه مهم تر اينکه مقاله فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

آندسته از کاربراني که سوالي در ذهنش مانده که در اين مقاله جواب آنرا دريافت نکردن .ميتوانند در قسمت نظرات اين مقاله از کارشناسان خبره  مجموعه بپرسند . تا در حد توانايي پاسخ سوالات کاربران را بدهيم.

راهنماي سايز براي انواع قاب عکس جديد

اولين پارامتري که در مورد بررسي سايز انواع قاب عکس جديد بايد بررسي کنيد اينکه آيا قاب عکس قرار است براي عکس هاي معمولي استفاده شود و يا يک قطعه هنري خاص در آن قرار بگيرد.سايز پهناي پاسپارتو اهميت زيادي دارد و در سايز عکس تاثير مي گذارد در مدل هاي جديد از انواع قاب عکس نياز به رعايت سايز پاسپارتو است و مي بايست نوع پاسپارتو نيز مشخص شود.سايز فريم در واقع همان سايز بيروني قاب عکس بوده و به طور کلي بر اساس موقعيت عکس و پهناي آن ارزيابي مي شود. انتخاب يک فريم با ضخامت ? سانتي متر براي انواع قاب عکس جديد ديده مي شود و اندازه بيروني قاب عکس نيز شامل ?? در ?? است و البته که ضخامت ? سانتي متري نيز وجود دارد که شامل اندازه ?? در ?? خواهد بود. وقتي صحبت از سايز عکس است در واقع همان اندازه فضاي خالي موجود در قاب عکس مدنظر است.

 

عمق فريم از ديگر مواردي است که بايد بررسي کنيد اگر بخواهيد يک قطعه هنري ضخيم را داخل قاب قرار دهيد بايد به عمق فريم دقت کنيد.

 

براي خريد قاب تابلو مي توانيد از سايت اينترنتي قاب نقاشياستفاده کنيد. ابعاد قاب عکس ها بر اساس نياز شما تغيير مي کند. قاب عکس چندتايي جديد با توجه به متريال به کار رفته سنجيده مي شود. شما مي توانيد با سفارش به مرکز قاب سازي قاب نقاشي محصولي با کيفيت خريداري کنيد.

 

آمار خريد قاب عکس خالي و همينطور قاب بزرگ ديواري در چند ماه اخير بسيار بالا است. دقت کنيد که خريد قاب عکس به صورت اينترنتي روشي ارزان، مطمئن و رضايت بخش است.

مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران

مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران شما ميتوانيد به خريد قاب عکس داشته باشيد در صورتي که مشتري عمده هستيد و قصد خريد قاب عکس در تيراژ بالا هستيد، با ما تماس بگيريد. ما در اسرع وقت در مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران، سفارش شما را آماده نموده و با احترام تقديم حضورتان مي نماييم.

ممکن است قاب هاي مد نظر شما، چوبي و يا pvc  باشد. رنگ بندي محصولات توليدي لابراتوار قاب نقاشينيز از چهار رنگ: سفيد، بژ، قهوه اي و مشکي مي باشد. مجموعه لابراتوار قاب نقاشيدو توليدي که (يکي واقع در شرق تهران و ديگري واقع در غرب) مي باشد را مديريت نموده و روزانه براي تهران و شهرستان هاي مختلف ارسال دارد. لازم به ذکر است، براي مشتريان عمده تخفيف 30 درصدي در نظر گرفته مي شود.

براي خريد قاب عکس ساده مي توانيد، به مراکز فروش رفته و قاب مد نظرتان را تهيه نماييد؛ ولي چنانچه جنس با کيفيت و با زيبايي منحصر به فرد مي خواهيد، مي توانيد، در اولين فرصت از نمونه قاب عکس ساده موجود در سايت لابراتوار قاب نقاشيديدن فرماييد و با انتخاب و سفارش هر يک از آن ها، درب منزل تحويل بگيريد. شما مي توانيد با آسودگي خاطر نسبت به جنس و کيفيت و البته هزينه آن خريد خود را انجام دهيد.فروشگاه لابراتوار نور قائم، مرکز فروش قاب عکس در تهران بوده و آماده دريافت سفارش ها و خدمت رساني به شما مشتريان عزيز مي باشد

يکي از بهترين و ايده آل ترين گزينه ها جهت زيبا سازي محيط خانه، استفاده از قاب عکس به عنوان قاب دکوراتيو خواهد بود. گزينه اي شيک و مدرن که مي ‌تواند براي تزيين اتاق هاي مختلف خانه شما مناسب باشد.فروش عمده قاب عکس امروزه آن‌چه افراد را به خريد تشويق مي‌کند کيفيت و مرغوبيت کالا مي‌باشد. مجموعه قاب نقاشي با داشتن سال‌ها سابقه فعاليت در فروش عمده قاب عکس؛ توانسته است مشتريان زيادي را به خود اختصاص دهد.

اين مجموعه با دارا بودن انواع مدل قاب عکس در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف؛ نظر افراد زيادي را به خود جلب کرده است. طرح‌ قاب عکس‌هاي شيک و فانتزي؛ کلاسيک؛ سنتي؛ سلطنتي؛ مدرن و …. از جمله قاب عکس‌هايي است که در اين عکاسي به فروش مي‌رسد. اين قاب عکس ها با تصاوير فانتزي و جذاب مي توانند قاب مناسبي براي عکس هاي شما باشند. اين نوع قاب ها براي تزيين اتاق کودکان بسيار مناسب است و داراي طرح هاي جذاب و زيبا مي باشد. طرح هاي اين قاب ها معمولا اشکال هندسي خاصي دارد که با هر سبک دکوراسيوني تناسب ندارداين قاب عکس ها با تصاوير فانتزي و جذاب مي توانند قاب مناسبي براي عکس هاي شما باشند. اين نوع قاب ها براي تزيين اتاق کودکان بسيار مناسب است و داراي طرح هاي جذاب و زيبا مي باشد. طرح هاي اين قاب ها معمولا اشکال هندسي خاصي دارد که با هر سبک دکوراسيوني تناسب نداردبراي فروش قاب عکس ساده و چوبي، بايد براي مشتري واضح کنيم که هر نمونه قاب، با هرکيفيتي براي يک تصوير خاص است. همچنين ممکن است که قاب براي تصويري با محتواي کلاسيک بخواهيد که در لابراتوار قاب نقاشيقاب هاي متناسب با عکس مد نظر شما را پيشنهاد مي دهيم.

قيمت قاب کردن عکس

قيمت قاب عکس با توجه به نوع آن فرق داره با توجه به نوع و مدل قاب عکس؛ قيمت قاب کردن عکس نيز متفاوت مي‌باشد. برخي افراد عکس‌هايي را که خود از طريق موبايل يا دوربين عکاسي گرفته‌اند؛ براي چاپ کردن و قرار دادن آن در قاب به عکاسي مراجعه مي‌کنند. برخي افراد با حضور در عکاسي اقدام به گرفتن عکس مي‌کنند. ممکن است عکس به مناسبت ازدواج؛ تولد فرزند؛ شروع مدرسه سال جديد؛ عکس خانوادگي و …. باشد. بنابراين سايز عکس تاثير مستقيمي در انتخاب قاب عکس و قيمت قرار دادن آن در قاب دارد.شما براي قيمت قاب کرد عکس بايد ابتدا به صفحه چاپ عکس ما مراجعه کنيد و هزينه چاپ عکس در بياريد و سپس اقدام به تخمين قاب عکس و چاپ عکس کنيد

راهنماي انتخاب قاب عکس شيک و مدرن

تصاوير و عکس هاي موجود در خانه اعم از مناظر و عکس هاي خانوادگي مي توانند به عنوان يک خاطره در ذهن انسان ثبت شوند. علاوه بر اين مي توانيد تصاوير را در قاب عکس شيک و مدرن نگهداري نماييد. داشتن قاب عکس مدرن و زيبا به حدي مهم است که امروزه کمتر مکان ‌هايي وجود دارند که با وارد شدن به آنجا يک نمونه قاب عکس را نتوانيد مشاهده نماييد. اين قاب عکس ها مي توانند با تصاوير خانوادگي، مناظر طبيعي، اشخاص، کوه، جنگل يا درياها و ساير موارد مزين شوند.

نکات مهم هنگام خريد قاب عکس شيک و مدرن

چنانچه قصد خريد قاب چوبي عکس شيک و مدرن را داريد رعايت نکاتي مي تواند به شما کمک کند تا بهترين گزينه را خريداري نماييد. توجه داشته باشيد که هنگام خريد، شکل قاب عکس را به خوبي بررسي کرده تا متناسب با نياز شما و مکاني که قصد استفاده از آن را داريد باشد. در کنار شکل قاب عکس، جنس محصول را نيز بررسي نماييد. امروزه قاب هاي عکس از چوب، پلاستيک و فلز در کيفيت گوناگون ساخته مي شوند.

 سايز مناسب قاب عکس و رنگ ايده آل آن نيز از ديگر شرايطي است که شما بايد هنگام خريد قاب عکس به آن ها دقت کنيدمرور انواع قاب هاي عکس نشان مي ‌دهد که شما متناسب با نياز خود و سليقه اي که داريد بتوانيد انواع قاب عکس را خريداري نماييد. امروزه قاب هاي عکس در مدل هاي گوناگون و با طرح هاي مختلف در دسترس شما قرار دارند.

خريد قاب عکس شيک

خريد قاب عکس شيک شايد دغدغه هر کسي براي خريد يک محصول، شيک و برازنده بودن آن است، اينکه آيا اين قاب عکس براي محل مد نظر من به درد مي خورد؟ آيا از زيبايي خاص و منحصر بفرد برخوردار است؟ شما براي خريد قاب عکس شيک مي توانيد با همکاران ما در فروشگاه قاب نقاشيمشورت نماييد و از نمونه کارها بازديد نموده و بهترين و شيک ترين نمونه را انتخاب کنيد.

قاب عکس روميزي

قاب عکس‌ روميزي براي محل کار که فضاي کوچک‌تري دارند استفاده مي‌شوند. در مدل‌هاي قاب عکس روميزي مي‌توان حاشيه‌هاي تزئين شده‌ي آينه‌اي را مشاهده کرد که در عين سادگي طرحي جديد و زيباست.قاب‌ عکس روميزي بعنوان يک ايده خلاقانه بعنوان هديه نيز استفاده مي‌شود. خوب ما در اين مجموعه علاوه بر فروش قاب عکس روميزي چاپ عکس رو براي شما فراهم کرديم براي خريد قاب عکس روميزي و ديدن عکس قاب عکس شما ميتوانيد به پيچ اينيستا ما مراجعه کنيد.

 قاب عکس روميزي اين وسيله زيبا از محصولاتي است که ساخت آن راحت است، مي‌توان با يک چيدمان زيبا از گل در حاشيه يک فريم مقوايي و يا چوبي يک قاب عکس با طرح ساده خلق کرد و از آن بعنوان يک هديه استفاده کرد و يا آن را بعنوان يک کاردستي در نظر گرفت. امکان اطلاع از قيمت قاب عکس روميزي سيلور و انواع قاب در سايت ما نگاه کنيدانواع قاب عکس هاي روميزي که براي قرار گرفتن روي ميز خاطره يا ميز کنار تخت و کنسول مي توايند از آن استفاده کنيد.

 توصيه مي شود قبل از چاپ عکس، قاب عکس هاي مناسب را خريداري کنيد و سپس اقدام به چاپ عکس متناسب با قاب موردنظرتان کنيد. بعضي از قاب عکس هاي روميزي فقط در سايزهاي مشخصي قابل سفارش مي باشد.قاب عکس روميزي داراي ابعاد مختلفي هستند تا سايز 30*20 شما ميتوانيد روميزي استفاده کنيد قاب عکس روميزي شامل pvc و چوبي و فلزي هستش

قاب عکس ديواري

قاب عکس ديواري يکي از ساده ترين قاب ها هستش که شما مي توانيد در دکور خانه خودتون استفاده کنيد اين قاب هم روي ديوار و هم روميز ميشه قرار داد ما يکي از مرکز فروش قاب عکس در تهران هستيم و لابراتوار چاپ عکس در نورقائم يکي از بزرگترين فروشگاه قاب عکس ديواري مي باشد و داراي بزرگترين کارگاه قاب عکس  قاب عکس ديواري مي باشد اين قابعکس در رنگ مختلف شامل سفيد و مشکي و قهوه وبژو طلايي موجود هستش اين فريم ها يکي از پرفروش ترين قاب عکس هاي موجود در بازار مي باشد جهت هر گونه سوال براي ما تلگرام و يا واتس آپ پيام بزاريد و يا به صورت حضوري تشريف بياريد . و يا به صفحه ما مراجعه کنيد اصولاً براي خريد قاب عکس ديواري هدف بيشتر اين هستش شما قاب عکس روي ديوار محل کارتون قرار بديديکي همچنين در پاگرد و مسير راه پله هم مي توانيم قاب عکس مورد علاقه مان را قرار دهيم. نصب قاب عکس هاي زيبا در ديوارهاي خانه مي‌تواند به چيدمان و دکوراسيون منزل زيبايي خاصي ببخشد. البته بسته به سليقه مصرف کننده گاهي عکس ها را روي شاسي چاپ کرده و بعضي قاب هاي ساخته شده از گچ?گچبري پيش ساخته? استفاده مي کنند.

فروش انواع قاب عکس دکوراتيو

ما در اين مجموعه فروش انواع قاب عکس دکوراتيو داريم در اين مجموعه علاوه بر چاپ عکس فروش انواع تابلوهاي دکوراتيو و تبديل فيلم هاي قديمي هم نيز انجام ميدمقاب‌ بعنوان يک ايده خلاقانه بعنوان هديه نيز استفاده مي‌شود. خوب ما در اين مجموعه علاوه بر فروش قاب عکس چاپ عکس رو براي شما فراهم کرديم براي خريد قاب عکس و ديدن عکس قاب عکس شما ميتوانيد به پيچ اينيستا ما مراجعه کنيد  قاب  اين وسيله زيبا از محصولاتي است که ساخت آن راحت است، مي‌توان با يک چيدمان زيبا از گل در حاشيه يک فريم مقوايي و يا چوبي يک قاب عکس با طرح ساده خلق کرد و از آن بعنوان يک هديه استفاده کرد و يا آن را بعنوان يک کاردستي در نظر گرفت. امکان اطلاع از قيمت قاب عکس سيلور و انواع قاب در سايت ما نگاه کنيد ما در اين مجموعه علاوه بر چاپ عکس فروش انواع تابلوهاي دکوراتيو و تبديل فيلم هاي قديمي هم نيز انجام ميدم

 

https://www.viki.com/users/laibafinch4_402/about

https://weheartit.com/LaibaFinch4/uploads

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dvjwqo994n?live

https://slides.com/laibafinch4

https://www.yelp.ca/user_details?userid=MEFXvB14-cbfEXfbq4fZ6w

https://500px.com/p/laibafinch4?view=photos

https://logopond.com/LaibaFinch4/profile/567888/?filter=&page=

https://list.ly/laibafinch4/favorites

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 126 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:54

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

هيچ چيز مانند گل‌هاي آفتابگردان تابستان را نمي‌گويد، و آن‌ها براي آوردن حس واقعي فصل به هر دسته‌گلي عالي هستند

روشن و شاد، اين شکوفه هاي نمادين دقيقاً شبيه خورشيدهاي مينياتوري به نظر مي رسند

هيچ گل بهتري براي گسترش شادي تابستاني وجود ندارد و ما دوست داريم آنها را در ترتيبات خود بگنجانيم.

آفتابگردان را دوست داريد؟ در اينجا فقط چند واقعيت در مورد آنها وجود دارد که آنها را باور نکردني تر مي کند.

گل آفتابگردان فوق‌العاده مفيد است

گل آفتابگردان اصالتاً از آمريکاي شمالي است و بيش از 4500 سال است که کشت مي شود. اين تا حدي به اين دليل است که کل گياه آفتابگردان خوراکي است، بنابراين از برگ ها، ساقه ها و ريشه ها مي توان به عنوان غذا استفاده کرد. در واقع، آفتابگردان به عنوان غذا در آمريکاي شمالي رشد مي کرد، قبل از اينکه محصولات ديگري مانند ذرت رايج شود.

علاوه بر اين، آفتابگردان ها را آسياب مي کردند تا آرد ايجاد شود و دانه هاي آن را بو داده و مي خوردند. همانطور که امروزه نيز وجود دارد، از روغن آفتابگردان در آشپزي استفاده مي شد. روغن و رنگدانه ها همچنين مي توانند براي کاربردهاي آرايشي مختلف مانند رنگ و ساقه آن در ساخت و ساز استفاده شود.

زماني که کاشفان اسپانيايي دانه هاي آن را در دهه 1500 به اروپا آوردند، گل آفتابگردان به عنوان يک گل تزئيني محبوب شد.

معني گل آفتابگردان

با همه ارتباط آنها با آفتاب، جاي تعجب نيست که گل هاي آفتابگردان گل هاي بسيار مثبتي در نظر گرفته شوند. آنها را براي انتقال احساساتي مانند شادي، گرما، شانس، ستايش و دوستي بفرستيد. آنها گلهاي مناسبي براي جشن گرفتن يک مناسبت شاد، يا براي شاد کردن کسي که دوران سختي را پشت سر مي گذارد، هستند

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد دسته گل آفتابگردان

گل آفتابگردان خورشيد را دنبال مي کند

گل‌هاي آفتابگردان نه تنها شبيه خورشيدهاي مينياتوري هستند، بلکه شکوفه‌هاي آن‌ها نيز خورشيد را در سراسر آسمان دنبال مي‌کنند. آنها ساعت هاي بيولوژيکي خود را دارند که به آنها کمک مي کند تا خورشيد را در طول روز از شرق به غرب دنبال کنند و سپس در شب به موقعيت اصلي خود برگردند.

با اين حال، آنها اين کار را فقط به عنوان گياهان جوان انجام مي دهند، زيرا به رشد مناسب آنها کمک مي کند. پس از رشد کامل، آنها رو به شرق مي مانند زيرا زنبورها و ساير گرده افشان ها را جذب مي کند.

در اساطير يوناني، گل آفتابگردان اغلب با اسطوره کليتي و هليوس مرتبط است. کليتي يک پوره آب بود و عميقاً عاشق هليوس خداي خورشيد بود. متأسفانه او را براي الهه ديگري ترک کرد و گفته مي شود که کليتي روزها بدون آب و غذا هليوس را در حال عبور از آسمان با ارابه طلايي خود تماشا مي کرد. در نهايت، او به يک گل آفتابگردان تبديل شد، و گفته مي شود به همين دليل است که آفتابگردان هميشه رو به خورشيد است.

گل آفتابگردان براي مردم اينکا باستان نيز اهميت داشت. آنها را نمادي براي خورشيد مي‌دانستند و از آنها به عنوان بخشي از عبادت خود در معابد استفاده مي کردند.

گل آفتابگردان مي تواند واقعاً بلند شود

به طور متوسط، گل آفتابگردان استاندارد به ارتفاع بين 6 تا 10 فوت مي رسد، اما مي تواند بسيار بزرگتر شود. بلندترين گل آفتابگرداني که تا به حال ثبت شده است 30 فوت بوده و براي پايدار نگه داشتن آن به داربست هاي دقيق نياز دارد. اين گياه توسط هانس پيتر شيفر در آلمان رشد کرد که قبلاً سه بار رکورد را شکسته بود.

آفتابگردان انواع مختلفي دارد

رايج ترين و شناخته شده ترين گل آفتابگردان هليانتوس آنوس است. با اين حال، در واقع 70 گونه مختلف در خانواده هليانتوس وجود دارد که همگي بومي آمريکاي شمالي و مرکزي هستند. در کنار آفتابگردان زرد سنتي، انواع قرمز و سفيد نيز وجود دارد.
گل‌هاي آفتابگردان هميشه شکل معمولي را ندارند – برخي مانند آفتابگردان نارنجي آفتاب شکوفه‌هاي کرکي دارند.

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد گل آفتابگردان

مراقبت از آفتابگردان

در حالي که گياه کوچک است، در اطراف ناحيه ريشه، حدود 7.5 تا 10 سانتيمتر از گياه، آبياري کنيد. براي محافظت از گياه، قرار دادن طعمه حلزون يا حلزون در اطراف ساقه ممکن است کمک کند.

پس از استقرار گياه، براي تشويق ريشه‌دهي عميق، به‌ندرت آبياري کنيد. مگر اينکه هوا به طور استثنايي مرطوب يا خشک باشد، هفته اي يک بار با چندين گالن آب آبياري کنيد.

گياهان را فقط به مقدار کم تغذيه کنيد. لقاح بيش از حد مي تواند باعث شکستن ساقه ها در پاييز شود. شما مي توانيد کود رقيق شده را به آب اضافه کنيد، هرچند از قرار دادن کود در نزديکي پايه گياه خودداري کنيد. ممکن است ايجاد يک خندق در دايره اي در اطراف گياه در حدود 45 سانتيمترکمک کند.

گونه ها و ارقام بلند نياز به حمايت دارند. چوب بامبو براي هر گياهي که داراي ساقه قوي و تک است و براي مدت کوتاهي نياز به حمايت دارد، انتخاب خوبي است.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MarriotKeziah3
https://www.pinterest.com/pin/937311741171370142/
https://express.adobe.com/page/G6jrSrNCRyO7k/
https://sites.google.com/view/citygol/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/citygol/
https://marriotkeziah3.tumblr.com/
https://myspace.com/marriotkeziah3
معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 174 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:54

نتيجه جستجو در سئو

نتايج جستجو، نتايج يک موتور جستجو در نتيجه جستجوي جستجو توسط کاربران مهدي نجاري است.

به ليست هاي آماري، صفحات نتايج موتور جستجو يا به اختصار SERP نيز گفته مي شود. چنين فهرست نتايجي شامل نتايج جستجوي ارگانيک و همچنين بازديدهاي جستجوي پولي است.

 

در حالي که بازديدهاي جستجوي پولي در يک حراج تبليغاتي بي‌درنگ انجام مي‌شود، نتايج جستجوي ارگانيک بر اساس محاسبه الگوريتم‌هاي موتور جستجو است. يکي از اهداف سئو، کسب رتبه هاي برتر در جستجوي ارگانيک است.

 

نتايج جستجو چگونه ايجاد مي شوند؟

 

نتايج جستجوي گوگل و SERPهاي موتورهاي جستجوي ديگر به دو شرط نياز دارند: خزيدن و نمايه سازي. گوگل و ساير موتورهاي جستجو ابتدا بايد محتواي احتمالي را بررسي کنند.

 موتورهاي جستجوي اينترنتي براي اين منظور از به اصطلاح ربات ها استفاده مي کنند. اين برنامه ها دائماً در وب براي يافتن محتواي جديد جستجو مي کنند. اين يک کار بسيار گسترده است، زيرا به هر حال، اکنون چندين ميليارد وب سايت با صفحات فرعي ديگر وجود دارد.

 

ربات‌ها در کار خود پيوندهاي موجود به وب‌سايت‌هاي جديد و همچنين پيوندهاي درون صفحات وب را دنبال مي‌کنند. به محض بازديد از يک وب سايت، محتوا ايندکس مي شود. نمايه سازي به اين معني است که روبات هاي موتورهاي جستجو بخش هاي ضروري URL را ذخيره مي کنند.

 اين شامل متون و همچنين تصاوير و تاريخ آخرين بازديد است. علاوه بر اين، اندازه فايل، فرمت فايل هاي مورد استفاده يا اطلاعات ديگر را مي توان "کش" کرد.

 به محض انجام يک پرس و جو توسط کاربران، موتور جستجو به اين فهرست دسترسي پيدا مي کند. به محض وارد کردن عبارات جستجو، موتور جستجو به فهرست دسترسي پيدا مي کند و پيشنهادات مناسب را ارائه مي دهد يا ورودي جستجو را تکميل مي کند. گوگل همچنين اين تابع را "پيشنهاد گوگل" مي نامد.

 

درخواست جستجو مي تواند به صورت متن يا ورودي صوتي باشد. سپس الگوريتم ها از عوامل مختلفي براي محاسبه ميزان مرتبط بودن محتواي ذخيره شده در رابطه با عبارت جستجو استفاده مي کنند. علاوه بر اين، عوامل ديگري مانند مکان کاربر يا جستجوهاي قبلي در خروجي نتايج نقش دارند.

 

هوش مصنوعي براي توليد نتايج جستجو

 

در اکتبر 2015، گوگل اعلام کرد که از هوش مصنوعي (AI) براي توليد بازديدهاي جستجوي ارگانيک استفاده خواهد کرد. اين الگوريتم ويژه "RankBrain" نام دارد و امروزه يکي از سيگنال هاي مرکزي رتبه بندي است. ويژگي خاص اين الگوريتم اين است که خودآموز است. قادر به تفسير پرس و جوهاي جستجوي بي سابقه و ارائه نتايج مناسب است.

 

 

اجزاي SERP

 

نتايج يک موتور جستجو نيز قطعه قطعه ناميده مي شود. اينها در درجه اول عنوان، توضيحات و URL هستند. اگر کاربران بر روي چنين قطعه اي کليک کنند به وب سايت مورد نظر مي آيند.

 

Google اکنون قطعاتي را با تصاوير و ساير اطلاعات اضافي مانند رتبه‌بندي نمايش مي‌دهد. در اين مورد، ما از "قطعات غني" صحبت مي کنيم. براي نمايش اين داده هاي اضافي، گوگل از نشانه گذاري استفاده مي کند. اينها اضافاتي به کد منبع HTML هستند که ماشين‌ها را قادر مي‌سازند داده‌هاي ساختاريافته را بخوانند و پردازش کنند.

 

بازديدهاي جستجوي پولي به‌عنوان يک آگهي علامت‌گذاري مي‌شوند، دو نوع نتيجه پولي وجود دارد - تبليغات تبليغاتي و آگهي‌هاي فهرست محصول.

نتايج پرداخت شده نتيجه الگوريتم ها، نمايه سازي و خزيدن نيستند. شرکت ها براي ظاهر خود به ارائه دهندگان موتورهاي جستجو پول پرداخت مي کنند. اين اقدامات بخشي از بازاريابي موتورهاي جستجو هستند و به آنها تبليغات موتور جستجو نيز مي گويند. برنامه تبليغاتي مربوطه Google Ads نام دارد.

 

موتورهاي جستجو از عبارت جستجو براي تصميم گيري در مورد اينکه آيا و چه تعداد تبليغات پولي در مقابل بازديدهاي جستجوي ارگانيک قرار دهند استفاده مي کنند. علاوه بر اين، اين فضا توسط ساير محصولات خود نيز اشغال شده است.

 

نمودار زير برخي از عناصر موجود در بسياري از نتايج جستجوي گوگل را نشان مي دهد. اين شامل بازديدهاي جستجوي پولي (PLA)، نقشه‌هاي گوگل شامل قطعه‌هاي غني، در اين مورد رتبه‌بندي با ستاره و به دنبال آن اخبار، تصاوير و ويديوها مي‌شود. اين موارد متعلق به جستجوي جهاني است.

 

طرح تکه‌هاي معمولي را مي‌توان از روي گرافيک نيز خواند: عنوان آبي، نشاني اينترنتي سبز و توضيحات سياه و خاکستري است.

 

نتايج جستجو هميشه براي همه کاربران يکسان نيست

 

نتايج جستجو ممکن است بسته به نوع يا زمينه درخواست جستجو متفاوت باشد. اساساً نمايش SERP ها به عوامل مختلفي بستگي دارد:

 

مکان کاربر: بسته به جايي که کاربران درخواست جستجو را انجام مي دهند، نتايج مربوطه نمايش داده مي شود ("جستجوي محلي").

 

نوع هدف جستجو: اگر موتور جستجو قصد خريد را تعيين کند، مثلاً از طريق يک کلمه کليدي به اصطلاح معامله، نتايج جستجو بر اين اساس تنظيم مي شوند.

 

وضعيت کاربر: براي مثال، اگر کاربران وارد گوگل يا موتور جستجوي ديگري شده باشند، نتايج جستجو گوگل بر اساس پرس و جوها يا ترجيحات جستجوي قبلي آنها تنظيم و شخصي سازي مي شود.

 

سابقه جستجو: هنگامي که کاربران در اينترنت جستجو مي کنند، مرورگر اين ورودي را ذخيره مي کند، به عنوان مثال از طريق کوکي ها. موتورهاي جستجو مي توانند به اين ورودي ها دسترسي داشته باشند و SERP ها را بر اساس آن تراز کنند. اگر جستجو از قبل در مرورگر نصب شده باشد، اين داده ها نيز مي توانند در مرورگر ذخيره شوند.

 

دستگاه پاياني: اگر کاربران وب را با گوشي هوشمند جستجو کنند، گاهي اوقات نتايج متفاوتي نسبت به جستجوي وب با رايانه روميزي دريافت مي کنند.

 

ليست نتايج به موتور جستجوي مربوطه بستگي دارد

 

معمولاً فقط چند تفاوت در SERP موتورهاي جستجوي وب معمولي مانند گوگل، بينگ يا ياهو وجود دارد. حتي ارائه دهندگان جستجوي جايگزين مانند DuckDuckGo يا Yandex نيز ظاهري مشابه دارند. با اين حال، ليست نتايج ممکن است بسته به نوع جستجو متفاوت باشد. به عنوان مثال، نتايج جستجوي تصوير متفاوت از نتايج جستجوي ويديو در YouTube به نظر مي رسد.

 

 

ارتباط بين نتايج جستجو و سئو

 

يکي از اهداف بهينه سازي موتورهاي جستجو دستيابي به رتبه بندي بالاترين حد ممکن در نتايج جستجوي ارگانيک با يک وب سايت است. از آنجايي که کاربران معمولاً فقط به نتايج جستجوي برتر نگاه مي کنند، وب سايت هايي با عبارات جستجوي مرتبط بايد در آنجا فهرست شوند.

 

براي اينکه يک وب سايت به رتبه هاي خوبي برسد، براي مثال گوگل صدها فاکتور مختلف رتبه بندي را در نظر مي گيرد. اين موضوع علاوه بر محتواي باکيفيت و مرتبط، کيفيت و تعداد لينک هاي دريافتي و همچنين اعتماد سايت را نيز شامل مي شود. عوامل فني مانند سرعت بارگذاري، بهينه سازي موبايل يا خزيدن نيز به رتبه بندي بهتر کمک مي کنند.

 

در حالي که مديران وب سايت ها و شرکت ها از بهينه سازي درون صفحه براي بهينه سازي تمام جنبه هاي مرکزي وب سايت استفاده مي کنند، بهينه سازي خارج از صفحه نقشي در ايجاد بک لينک دارد.

 

 

https://www.pinterest.com/pin/879890845922171675/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6957941661431721984/

https://express.adobe.com/page/dwVdFLn1T2OIF/

https://sites.google.com/view/kabodseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/27/kabodseo/

https://lacyraley2.tumblr.com/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1552175912724353024

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:53

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:17

چگونه فروشگاه وبمستران بازار ربات تبچي را در دست گرفت؟

 

فروشگاه وبمستران فروشگاهي در زمينه فروش فايل است در اين فروشگاه انواع فايل و پروژه با قيمتي کم به فروش مي رسد اين فروشگاه در سال 1396 توسط دو شريک اصفهاني تاسيس گرديد که هدف اين دو شريک از ساخت فروشگاه وبمستران ارائه ناب ترين فايل ها با قيمتي کم به کاربران اينترنت بوده است فروشگاه وبمستران بيش از 5 سال است که در زمينه فروش فايل فعاليت ميکند و در اين مدت توانسته اعتبار و مشتريان خاص خود را داشته باشد ، محسن پيماني مدير فروشگاه وبمستران درباره ايده فروشگاه وبمستران که به ذهنش رسيد اينگونه ميگويد :

من و شريکم در يک کافي نتي کار ميکرديم و به دانشجويان خدمات دانشگاهي ارائه ميکرديم ، روزي به پيشنهاد شريکم تصميم گرفتيم که سايتي در زمينه فايل راه اندازي کنيم ، اوايل اين کار را جدي دنبال نميکرديم اما با گذشت زمان و به مرور کار روي سايت را آغاز کرديم ابتداي کار کار سختي را پيش رو داشتيم چراکه بايد ناب ترين فايل ها را آماده ميکرديم اما به مرور زمان اين مسير براي ما هموار گشت و توانستيم فايل هاي ناب را تهيه کنيم و براي فروش قرار دهيم ، اکنون به جايگاهي رسيده ايم که ميتوانيم با سايت هايي مانند فرادرس،فايل سل،فرا فايل و فاپول رقابت کنيم و اين رقابت براي من و شريکم بسيار شيرين است

از جمله خدماتي که فروشگاه وبمستران را بسيار محبوب کاربران اينترنت کرد ربات تبچي فروشگاه وبمستران بود با گذشت زمان خريد ربات تبچي بدون ديليت در فروشگاه وبمستران ارائه شد و مشتريان زيادي از خدمات اين وبسايت استفاده کردند تبچي يک ابزار تبليغاتي است که ميتوانيد به وسيله آن تبليغات خود را در اينترنت انجام دهيد اين ابزار بسيار ابزار خوبي براي کسب و کارهاي نوپا است و هر کسب و کاري ميتواند تبليغات خود را در اينترنت به وسيله تبچي انجام دهد يکي ديگر از خدماتي که فروشگاه وبمستران به مشتريان خود ارائه ميدهد انواع سابليمينال است به طور کلي از هرجايي سابليمينال ها را گير بياوريد يا از اينترنت دانلود کنيد يا از کسي تهيه کنيد بايد بدانيد که سابليمينال ها روي ضمير ناخودآگاه شما تاثير ميگذارد و تاثيرش روي ضمير ناخودآگاه هست پيام هاي سابليمينال ضمير هاي ثروت و عادت هاي شما را براي رسيدن دوباره به موفقيت تنظيم ميکند و ناخودآگاه شما را دوباره برنامه ريزي ميکند عده اي به سابليمينال باور ندارند که خب هرشخصي نظر خودش را دارد اما سابليمينال موردي است که در علم نيز ثابت شده است

از ديگر خدمات وبسايت فروشگاه وبمستران که بسيار معروف است پنل لايک فروشگاه وبمستران است اين پنل قابليت اين را دارد که به راحتي براي پست هاي پيج اينستاگرامي خود لايک بزنيد خريد پنل لايک در فروشگاه وبمستران فقط با چند کليک انجام ميشود و پس از خريد يک پنل لايک ناب و خاص با کلي امکانات در اختيارتون قرار ميگيره پنل لايک فروشگاه وبمستران خاص ترين پنل لايک در تلگرام است چرا که ميتوانيد بدون محدوديت براي پيج خود لايک بزنيد البته بايد مراقب محدوديت هاي اينستاگرام باشيد چرا که اين محدوديت ها باعث ميشود اگر در زدن لايک به پيج خود زياده روي کنيد باعث مسدوديت پيج اينستاگرام شما خواهد شد فروشگاه وبمستران : تقريبا در سال ???? بود که محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي کرد و آن ايجاد يک فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او يک وبمستر بود و در کنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يک سايت اختصاصي قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور کلي آناليز ميکنيم و محصولاتي که در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميکنيم

http://gg.gg/11wdz2

https://bit.ly/3JcrzkY

https://did.li/qllaa

https://llk.dk/k8cyql

از محصولاتي که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است که با دانلود هر کدام امکان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور که دوست داريد ويرايش کنيد و لذت ببريد

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي کالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي که قرار مي دهد است يکي از معروف ترين اين ربات ها که خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است که اين فروشگاه ? سالي است که آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين که ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هستدر اينترنت که سرچ ميکردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود که فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم که درباره سيستمي که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم که فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده که تمومي پروتکل هاي امنيتي رو رعايت ميکنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است از ديگر ويژگي هايي که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يکي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است که در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

https://www.eveote.com/shard/s649/sh/b909863c-c39a-b716-b1df-f0e30bdd26f1/e6f606aa124136dff8d041b43e42dea4

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_23.html

https://telegra.ph/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-07-23

https://diigo.com/0pf0kk

https://www.merchantcircle.com/blogs/zsk-seo-concordia-mo/2022/7/-/2273903

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/07/23/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%85%db%8c%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%af%d8%b1%d8%ae/

https://penzu.com/p/059aecd7

https://www.pearltrees.com/sadexi6349/zaid-khatri/id54214426/item455102295

https://all4webs.com/muhammadzaid/160515931585160117401570170515?44036=56458

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/2696279

https://medium.com/@ZaidKhatri01/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%A2%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B4%D9%87%D8%B1-5c0338251ccc

https://www.click4r.com/posts/g/5160585/

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/maarf-dm-m-n-mgr-tr-h-s-tdrkhm-n-shhr

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4113666

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908346

https://ello.co/higajok135/post/ynclpxf_yazr8sd0gpg65a

https://writeupcafe.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 166 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 15:00

چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عکس ها و ويديوهاي شما خريداري کنند. درباره اينکه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب کنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نکته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي کنيد.

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در اين مقاله سعي داريم چند نکته کليدي براي شما بيان کنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به کسب و کار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.

  1. هميشه سعي کنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.

پست‌هايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يک روز مشخص از هفته، ايجاد کنيد تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآيند ايجاد محصولات خود را آشکار کنيد.

فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببريد تا کارهاي سختي را که براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.

  1. تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.

تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد کنيد.

استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما مي‌توانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره کنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره کنيد تا کاربران در زماني که به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا کنند.

  1. از پس زمينه استفاده کنيد.

به اين فکر کنيد که چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما کمک مي کند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده کنيد. براي انجام اينکار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده کنيد.

  1. عکس‌ها و ويديوهايي را که مشتريانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذاريد.

وقتي مشتريان محصول شما را در عکس‌ها و ويديوها برچسب‌گذاري مي‌کنند، از آن‌ها اجازه بگيريد تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي که مردم مي توانند از محصول شما استفاده کنند ايجاد کنيد.

از داستان ها براي ايجاد يک راهنماي گام به گام يا اشتراک گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده کنيد.

  1. تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر کنيد.

از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده کنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.

فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نکته:

در يک نظرسنجي که توسط فيس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها کمک مي کند محصولات و خدمات جديد را کشف کنند. به همين دليل است که حتي بزرگترين شرکت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا اين کار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.

در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است که: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وب‌سايت خود هدايت کنند. اين يک راهکار عالي و رايگان براي افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسب‌هاي محصول را به عکس‌ها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه کنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده کنند. به مشتريان خود بگوييد که مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد کنند. به عنوان مثال، يک استوري بسازيد و به دنبال کنندگان خود بگوييد که اکنون مي توانند محصولاتي را که مي بينند در اينستاگرام خريد کنند.

  • بيش از يک محصول را در يک پست تگ کنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب کنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهيد. مانند عکسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوري هاي خود استفاده کنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنيد، که با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا کنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کي فرا مي رسد يا شمارش معکوس را در استوري خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نکنيد که به مشتريان خود يادآوري کنيد که مي توانند بلافاصله با يک تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد کنند.
  • براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار کنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده کنيد تا لحظه اي را که محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال کنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در کوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
  • براي معرفي محصول خود يک هشتگ ايجاد کنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق کنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراک بگذاريد.

5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب کاربران براي خريد محصولات

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي کنند. اين پنج نکته را امتحان کنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.

  • چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد کنيد.

اطلاعات آماري را بررسي کنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده کنيد تا بدانيد که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد کنيد.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانيد.

افزودن يک فراخوان براي اقدام که افراد را وادار به انجام کاري مي‌کند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويس‌هاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري مي‌کند.

  • يک فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد کنيد.

در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد کنيد و مردم را به خريد ترغيب کنيد.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفي کنيد.

خريداران ممکن است مدتي طول بکشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.

  • تبليغ يک محصول توسط افراد معروف

از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا کارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينکه يک فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي کند مي تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يکي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/Idea

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:34

بررسي تفاوت هاي دستگاه دي وي ار نوع n و p

 

پيش از هر چيز بياييد يک تعريف دقيق و درست از دستگاه دي وي ار داشته باشيم.  DVR مخفف Digital Video Recorder به معناي دستگاه ضبط ديجيتالي است که تصاوير آنالوگ ارسال شده از دوربين مداربسته را تبديل به ديجيتال کرده و بر روي هارد ديسک ذخيره مي کند. دستگاه هاي دي وي آر را مي توان از طريق کابل هاي کواکسيال به دوربين هاي آنالوگ متصل کرد که امکان دسترسي از راه دور را به آن ها مي دهد. دستگاه هاي dvr عملکرد هاي پيشرفته اي مانند امکان جستجوي ضبط رويداد ها يا مرتب سازي بر اساس زمان و تاريخ را ارائه مي دهند. پيشنهاد مي کنيم از برند هاي معتبر مانند هايک ويژن دستگاه هاي دي وي ار خريداري کنيد تا متحمل ضرر هاي بيهوده نشويد.

 تفاوت DVR و NVR چيست؟

دستگاه ضبط DVR در سيستم هاي مداربسته آنالوگ و آنالوگ HD مورد استفاده قرار مي گيرد. دوربين هاي آنالوگ با استفاده از کابل کواکسيال و اتصالات BNC به ضبط کننده DVR متصل مي شوند. در سيستم هاي مداربسته تحت شبکه از دستگاه ضبط NVR استفاده مي شود. دوربين هاي IP در سيستم هاي تحت شبکه، توسط کابل شبکه به NVR وصل مي شوند. دستگاه هاي ان وي آر از کيفيت ضبط بالاتري نسبت به دستگاه هاي دي وي ار برخوردار هستند. از مزاياي سيستم هاي NVR مي توان به نصب آسان تر و انعطاف پذيري بيشتر اشاره کرد. دستگاه هاي ان وي آر نسبت به دي وي آر نسبتا گران قيمت تر هستند. از مزاياي استفاده از دستگاه دي وي ار مي توان به عدم نگراني در مورد ضعيف بودن سيگنال و سهولت در استفاده از آن اشاره کرد. هم چنين مواردي از جمله عدم امکان اتصال از راه دور و کابل کشي زياد، از معايب استفاده از دي وي آر محسوب مي شوند.

تفاوت دستگاه DVR نوع n و p

 دستگاهي که رزولوشن نمايش و رزولوشن ضبط آن ها با هم يکي باشد را اصطلاحا دستگاه نوع p مي نامند. دستگاهي که رزولوشن ضبط آن ها کمتر از رزولوشن نمايش آن ها باشد، دستگاه هاي نوع n نام گذاري شده اند. اگر دستگاهي داشته باشيد که تا 5 مگاپيکسل دوربين را ساپورت مي کند و به همان ميزان ضبط آن خروجي 5 مگاپيکسل را به شما بدهد، اين دستگاه از نوع p است. ممکن است دستگاهي داشته باشيد که 5 مگاپيکسل را ساپورت مي کند ولي خروجي که به شما مي دهد در تصاوير ضبط شده کمتر از آن مقدار باشد، اين دستگاه از نوع n است.

چگونه متوجه شويم دستگاه dvr از نوع n است يا p ؟

سوالي که براي شما ممکن است پيش بيايد اين است که از کجا متوجه شويم دستگاه نوع n است يا نوع p؟ 3 روش براي پي بردن به جواب اين سوال وجود دارد.

روش اول در تشخيص dvr نوع n از نوع p

اولين روش اين است که برچسب روي دستگاه را مشاهده کنيد. روي دستگاه هاي مختلف نوع فرمت ضبط و رزولوشن ضبط آن ها به صورت برچسب قرار گرفته شده است. در برند هاي اورجينال با سرچ شماره سريال دستگاه در اينترنت، مي توانيد اطلاعات کامل دستگاه را مشاهده کنيد. در دستگاه هاي نو نيم (دستگاه هايي بدون نام و برند هستند) ممکن است شماره سريال دستگاه در اينترنت وجود نداشته باشد و شما مجبور شويد از راه هاي تخصصي تر به اين موضوع پي ببريد.

روش دوم براي شناسايي نوع دستگاه dvr

دومين روش براي پي بردن به اين موضوع، ورود به منوي دوربين و مشاهده روي صفحه ورودي تصاوير دي وي آر است. در اين روش ابتدا دستگاه dvr را روشن کرده و منتظر بمانيد دستگاه لود شده و صفحه ي اصلي نمايش داده شود. روي هر کدام از کانال هاي دوربين که روي صفحه مشاهده مي کنيد، مقدار پيکسل و نوع n يا p آن نمايش داده مي شود. روش ديگري وجود دارد که از طريق دي وي آر مي توانيم بررسي کنيم. ابتدا وارد منوي اصلي شده، سپس از گزينه ي سيستم وارد قسمت نوع تصوير شده و گزينه اي به اسم رزولوشن را مشاهده خواهيد کرد. در اين قسمت رزولوشن دوربيني که به دي وي آر شما متصل شده است نمايش داده مي شود.

بيشتر بخوانيد: دوربين حارس ، دوربين داهوا

 روش سوم در تعيين نوع دستگاه dvr (n/p)

در برخي موارد ممکن است رزولوشن هاي نمايش داده شده در دي وي آر به صورت نرم افزاري تغيير پيدا کنند. در اين صورت بايد چه کار کنيم و از کجا متوجه شويم دستگاه ما نوع n است يا p؟ براي اين منظور به دو طريق مي توان عمل کرد:

  • روش اول: دستگاه را از طريق نرم افزار cms به کامپيوتر متصل کنيد. زماني که تصاوير در حال نمايش دادن هستند، يک عکس از طريق گزينه snapshot از آن تصوير بگيريد. روي تصوير گرفته شده کليک راست کرده وارد قسمت properties شده و سپس گزينه details را انتخاب کنيد. در اين قسمت رزولوشن تصوير را مشاهده خواهيد کرد.
  • روش دوم: از طريق پلي بک دستگاه عمل کنيد. به اين صورت که يک قسمت از فضاي ذخيره شده توسط دي وي آر را انتخاب کرده و آن را روي کامپيوتر خود بريزيد. سپس روي آن تصوير راست کليک کرده و با انتخاب گزينه properties و در ادامه details ، وارد تنظيمات رزولوشن شويد. در اين قسمت اندازه رزولوشن و تصوير خود را مشاهده خواهيد کرد.

 

تفاوت رزولوشن 1080P و 1080N

دستگاه هايي که رزولوشن 1080P را پشتيباني مي کنند، قابليت نمايش دوربين هاي 2 مگاپيکسلي را دارند. کيفيت 1080N به کيفيت تصوير کمتر از 2 مگاپيکسل و تقريبا 1.3 مگاپيکسل گفته مي شود. در رزولوشن 1080P تعداد پيکسل هاي عمودي تصوير 1080 و تعداد پيکسل هاي افقي تصوير 1920 عدد است(1920*1080). در رزولوشن 1080N تعداد پيکسل هاي عمودي تصوير 960 و تعداد پپيکسل هاي افقي تصوير 1080 عدد است(1080*960). 1080P رزولوشن بالاتري نسبت به 1080N دارد. کيفيت تصاوير در رزولوشن 1080P دو برابر 1080N است.

 

تفاوت ????P و ????N در دوربين مدار بسته

اين سوالي است که ذهن فروشندگان و مصرف کنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارت تصويري دوربين مدار بسته در رابطه با انواع AHD را به خود مشغول کرده است.

در حالت کلي و استاندارد، رزولوشني بنام ????N وجود ندارد.

اصل موضوع اين است : در رقابت شديدي که بين تکنولوژي آنالوگ – اچ دي مثل سي وي آي HD-CVI و تي وي آي HD-TVI و اي اچ دي AHD بوجود آمده است،هر شرکتي تلاش مي کند که اين محصولات را با قيمت مناسب به توليد انبوه برساند و به بازار عرضه کند.با پديد آمدن پردازنده ???? از سوي نکست چيپ nextchip، توليد کنندگان دستگاه هاي DVR به سرعت به سمت توليد دستگاهي براي ضبط تصاوير دوربين هاي AHD با کيفيت دو مگاپيکسل رفتند،

حال با وجود يک مشکل بزرگ (پردازنده قدرتمند و انبوهي از دستگاه هاي ???P توليد کنندگان به فکر طراحي سيستمي براي کنترل هر دو بخش کردند.

در واقع رزولوشن (????N(1080*960 به دستگاه نسل اول AHD يا همان کيفيت ???P بر مي گردد که ما آن را به نام AHDM مي شناسيم که اين دستگاه فقط قابليت نمايش دوربين هاي AHD با رزولوشن ? مگاپيکسل را دارد در حالي که تصاوير را با رزولوشن ?مگاپيکسل (????*???) ضبط مي کند که از نظر سخت افزاري نيز همان سيستم ???Pبا تغييراتي جزئي مي باشد.

در صورتي که دستگاه ????PAHD واقعي باشد،بايد تصاوير را با رزولوشن ? مگاپيکسل ( ????*????) ضبط کند که به آن AHDH مي گوييم.

پس به ياد داشته باشيم که N  =????*???

و فول اچ دي واقعي يعني   p =1080*1920

دو دليل براي گران تر بودن ????P

اول اين که دستگاه ????Nبا پردازنده هايسيليکون مدل ????-D نيز توليد مي شود و براي اينکه بتواند ? تصوير را همزمان پلي بک کند به پردازنده ???? نياز دارد، در حالي که ????P براي پلي بک کردن چهار کانال همزمان به يک پردازنده ???? نياز دارد.علاوه برآن EPRAM و RAM بيشتري نياز دارد.

پس در حالت کلي همه توليد کنندگان چيني منتظر ? فناوري جديد هستند.

?- پردازنده هاي جديد هواوي HUAWEI(هاي سيليکون زير مجموعه هواوي مي باشد) براي مثال سري ???? V300 براي ????p طراحي شده است و قيمت مناسب تري نسبت به ???? دارد.

?- امکان استفاده از فرمت H.265 براي کاهش حجم فضاي هارد.

نکته آخر اينکه :

?- به لوگو ????p اطمينان نکنيد، چون به راحتي در صفحه نمايش دستگاه DVR قابل نمايش است.

?- به سخت افزاردستگاه دقت کنيد.

?و در نهايت سايز رزولوشن ها را بخاطر بسپاريد.

(AHDL(720H =(576*960)

(AHDM(960p)=(720*1280)

(AHDH(1080p)=(1080*1920)

(???*????)=(????N)

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 168 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:43

گوش پاک کن فنري

گوش پاک کن فنري وسيله اي پرکاربرد براي پاک کنندگي گوش است. اين وسيله جرم ها و آب موجود در گوش را با مکشي آرام به بيرون مي کشد. از پرده گوش فاصله زيادي دارد و آسيبي به شنوايي انسان نمي زند. بهترين نوع آن داراي مجوز از متخصصان گوش بوده و مکش خوبي دارد.

گوش پاک کن برقي وسيله اي پرکاربرد براي شما

شنوايي يک نعمت بسيار مهم است که توسط خداوند مهربان به انسان ها عطا شده است. همه ي افراد بايد در جهت حفظ اين نعمت تلاش کنند و آن را از آسيب ها و خطرات دور نگه دارندگوش پاک کن برقي وسيله اي است که به شما در حفظ سلامتي آن کمک مي کند. با صنعتي شدن زندگي امروزه، آلودگي و گرد و غبار در درون گوش جمع شده و به صورت جرم در مي آيند. همين امر سبب سنگيني گوش شده و شنوايي را کاهش مي دهد در اين موارد استفاده از پاک کننده هاي مناسب ضروري مي شود. اما اين وسيله ها نبايد خطري براي گوش و شنوايي فرد ايجاد کنند. يکي از وسيله هاي پر پرکاربرد در گذشته گوش پاک کن پنبه اي بود که علاوه بر اين که گوش را کاملا تميز نميکرد؛ در صورت فشار بر گوش موجب پارگي پرده گوش و مشکلاتي در شنوايي مي شد. گوش پاک کن برقي، تکنولوژي جديدي مي باشد که بدون هيچ گونه آسيبيبه آرامي جرم هاي درون گوش را جمع آوري مي کند.

گوش پاک کن فنري و فلزي

 قلموهاي داراي سري‌ مارپيچ قابليت گردش 360 درجه دارند، تا شما بتوانيد براي تميز کردن محوطه داخلي گوش از آن استفاده کنيد و بيشتر براي خارج کردن جرم‌هاي بزرگ گوش کاربرد دارند. گوش پاک کن‌هاي قاشقي به راحتي تکه‌هاي اطراف گوش را برايتان تميز کرده و در نهايت پس از اتمام کار با هر يک از قلموها مي‌توانيد با کمک فرچه تميز کننده جرم‌هاي به جاي مانده بر روي آنها را تميز نمائيد.

 

از آنجايي که هر يک از قلم‌هاي گوش پاک کن قرار گرفته در اين مجموعه داراي سطحي صاف و صيقلي هستند، عمليات پاکسازي گوش توسط آنها بدون هيچگونه سوزشي صورت مي‌پذيرد. اين قلموها قابليت شستشو و استفاده مجدد دارند، بنابراين تنها کافيست يکبار هزينه کنيد و براي هميشه از آنها استفاده نمائيد. از لحاظ ابعاد اين قلم‌هاي گوش پاک کن در اندازه‌‌هايي کوچک طراحي شده‌اند، تا در کانال‌هاي مختلف گوش قابل استفاده باشند. از لحاظ زوايه بندي هم سري هر قلمو به گونه‌اي طراحي گرديده که شما مي‌توانيد به راحتي وکس گوش را با کمک آن خارج نمائيد.

 

از آنجايي که گوش يکي از اندام‌هاي فيلتردار بدن محسوب مي‌شود، تميز کردن و مراقبت منظم آن حائز اهميت بسياري است. اگر نمي‌خواهيد با استفاده از گوش‌پاکن‌هاي معمول بازار، سلامت اين عضو حساس شنيداري خود را به مخاطره بي‌اندازيد، مي‌توانيد با خريد ست گوش پاک کن 5 تکه اينکار را به آساني انجام دهيد. چنانچه قصد خريد انواع گوش پاک کن براي ست‌هاي نظافتي و مراقبتي خود را داريد، با تهيه اين محصول مي‌توانيد تنها يک خريد به ثبت رسانده و در عوض به انواع گوش پاک کن، با کاربردهاي گوناگون دست يابيد.

مطمنا بهترين گوش پاک کن گزينه‌اي که عمليات پاکسازي گوش را به آساني و بدون وارد آوردن آسيب به پرده گوش انجام دهد. اين محصول گزينه‌اي ايمن و آسان براي انجام اينکار به شمار مي‌رود، هر چند توصيه مي‌کنيم در به کارگيري آن دقت لازم را به خرج دهيد. زيرا در هر صورت اين مدل گوش پاک کن‌ها هم در دسته اجرام خارجي قرار دارند و استفاده بي دقتانه از آنها آسيب زا خواهد بود. پس فراموش نکنيد در زمان پاکسازي گوش با اين قلموها، از وارد آوردن هرگونه فشار و هدايت وکس گوش به سمت مجراي داخلي گوش امتناع کنيد.

چگونه از گوش پاک کن برقي ، چرخشي (فنري) استفاده مي کنند؟

گوش پاک کن برقي براي روشن شدن نيازي به برق ندارد و از باتري استفاده مي کند. اين محصول توسط شرکت ها و برند هاي مختلف توليد شده و کاملا ايمن است. او جرم ها و گرد و غبار ها را با مکشي آرام به بيرون مي کشد و هيچ گونه آسيبي به گوش نمي رساند. گوش پاک کن برقي بر خلاف ساير روش هاي پاک کننده گوش همچون گوش پاک کن پنبه اي آسيبي به گوش نمي رساند. دسته آن طوري طراحي شده که هنگامي که وارد گوش مي شود فاصله ي زيادي تا پرده گوش داشته باشد. او داراي يک موتور قوي است که با مکشي آرام همه ي  گوش را از آلودگي ها پاک مي کند. بهتر است پس از هر بار استحمام از گوش پاک کن برقي استفاده شود تا اگر آبي وارد گوش شده است آن را خارج کند و موجب چرک و عفونت نشود.

بهترين نوع گوش پاک کن برقي داراي چه ويژگي هايي است؟

گوش پاک کن برقي بايد مورد تاييد متخصصان گوش دنيا باشد. بهترين نوع آن بايد داراي مکشيخوب و کاملا بي خطر باشد. بايد داراي چند سري سيليکوني باشد که جهت استفاده مجدد، بهداشت به خوبي رعايت شود. گوش پاک کن برقي خوب بايد بيشترين ميزان فاصله را تا پرده گوش داشته باشد. به راحتي قابل شستشو باشد. بهتر داراي يک چراغ باشد تا داخل گوش بهتر ديده شود. شما مي توانيد با راهنمايي هاي ما بهترين نوع آن را تهيه کنيد و از استفاده آسان و با کيفيت آن لذت ببريد.

پاک کردن گوش با گوش پاک کن هاي پنبه‌اي معمولي خطر آسيب زدن به مجاري گوش را بالا مي‌برد. به علاوه اصلا نمي‌توانيم ببينيم که داريم چکار مي‌کنيم و داخل گوشمان چه خبر است

ابزار پاک کننده گوش بر خلاف پنبه که ممکن است موم را بيشتر به گوش فشار وارد کند به طور موثري تجمع داخل مجراي گوش را حذف مي کند.

جنس اين ابزار از استيل ضد زنگ مي باشد که بسيار بادوام و آسيبي به گوش شما نمي زند.

اين محصول کاملا صيقل يافته با سطحي صاف و گرد مي باشد که براي جلوگيري از هرگونه خراشيده شدن مجراي گوش به شما کمک مي کند که بتوانيد به راحتي گوش خود را ماساژ يا تميز کنيد.

براي استفاده و تميز کردن اين محصول کافيست آن ها را قبل و بعد از استفاده به طور کامل با آب وصابون تميز کنيد و يا مي توانيد با يک برس براي تميز کردن استفاده کنيد.

اين محصول داراي يک جعبه بسته بندي قابل حمل و نگهداري مي باشد که ميتوانيد اين ابزار را به هر جايي حمل کنيد و از آن استفاده کنيد.

منابع:

https://www.bellisario.psu.edu/?URL=https://behtarinyab.com

http://qatar.vcu.edu/?URL=https://behtarinyab.com

https://batteryuniversity.com/?URL=behtarinyab.com

http://sc.hkex.com.hk/gb/https://behtarinyab.com

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://behtarinyab.com

https://profiles.newsmax.com/sso/signup.aspx?RetuURL=https://behtarinyab.com

http://isci.med.miami.edu/?URL=https://behtarinyab.com

http://branch.app.link/?$deeplink_path=article/jan/123&$fallback_url=https://behtarinyab.com

http://www.curseforge.com/linkout?remoteUrl=https://behtarinyab.com

http://fishbiz.seagrant.uaf.edu/click-thru.html?url=https://behtarinyab.com

https://www.youtube.com/redirect?q=https://behtarinyab.com /

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 157 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:38

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a jouey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Inteet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

 

https://bit.ly/3yxIieC

https://did.li/qt0Hw

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:56

کوچينگ سازماني

به صورت کلي کوچينگ سازماني يک ابزار قدرتمند براي رهبران و سازمان‌ها است که به کمک آن مي‌توان رشد و پيشرفت افراد را در زمينه‌هاي بسيار مختلفي رقم زد. در دنياي امروزه امکان دارد يک سازمان، شرکت يا کسب و کار، معمولا از ابتداي تأسيس خود تا زمان رسيدن به وضعيت پايدار و مطلوب، بارها و بارها با شرايط بحراني مواجه شود. شايد اين امکان وجود دارد که مديران سازمان، به دليل تلاش براي حفظ و بقاي آن، ناچار به کم کردن نيرو و کارکنان خود شوند. متأسفانه بحران هاي اقتصادي، بسياري از کسب و کارها را تا مرز ورشکستگي پيش مي برد.

گاهي اوقات مديران با کارمنداني مواجه مي‌شوند که از کمبود اعتماد به نفس رنج مي‌برند. به عنوان مثال ميتوان گفت وقتي اعتماد به نفس را در کارکنان خود افزايش مي‌دهيم، آن‌ها بيشتر براي کارشان تلاش ميکنند. همچنين با افزايش اعتماد بنفس کارکنان که فقط گوشه اي از مزاياي کوچينگ سازماني است، شاهد رشد و پيشرفت مثبت سازمان و کارکنان و دلبستگي و تعهد بيشتر بين آنها ميشويم.

 

کوچينگ فروش چيست؟

هر مديري مي‌تواند تفاوت ميان يک تيم فروش باانگيزه و ارزش‌آفرين را با تيم فروشي درک کند که نمي‌تواند به خوبي از عهده مسئوليت‌هايش برآيد. اين تفاوت در ستون سود و زيان يک شرکت به وضوح قابل مشاهده است.

سوال اينجا است که چگونه مي‌توان يک تيم فروش حرفه‌اي و باانگيزه داشت؟ بيشتر کردن کارمندان فروش؟ بالا بردن پاداش‌هاي مالي؟ سخت‌گيري کردن؟ جريمه‌هاي نقدي؟ اين راهکارها شايد در کوتاه مدت مؤثر باشند اما تجربه نشان داده که در عصر مدرن سياست چماق و هويج ديگر کارآيي و تأثير چنداني ندارد.

کوچينگ فروش يک ابزار قدرتمند است که به شما کمک مي‌کند يک تيم فروش حرفه‌اي و با انگيزه خلق کنيد. کوچينگ فروش يک فرآيند رسمي براي بهتر کردن عملکرد کارمندان و نمايندگان فروش است که به آن‌ها کمک مي‌کند، مهارت‌هاي ارتباطي خود را بهبود بخشند، به آن‌ها انگيزه مي‌دهد و تکنيک‌هاي بي نظيري براي افزايش دادن آمار فروش در اختيارشان قرار مي‌دهد.

مراجعان مسئول دستاوردها و موفقيت‌هاي خود هستند. مراجعه‌کننده دست به عمل مي‌زند و ممکن است کوچ به او کمک کند اما اين کار به اين معنا نيست که کوچ به‌جاي مراجعه‌کننده کاري را انجام مي‌دهد بنابراين کوچ نه مي‌تواند و نه وعده‌اي مي‌دهد که مراجعه‌کننده اقدام خاصي انجام دهد يا به اهداف خاصي دست پيدا کند.

کوچينگ فردي، درمان يا مشاوره نيست اين موارد تفاوت‌هاي بارز زيادي با يکديگر دارند و ممکن است بتوانند در کنار يکديگر قرار بگيرند اما مطمئناً باهم مرزهاي مشخصي دارند. کوچينگ فردي، محدوديت‌هاي مراجعه‌کننده را تشخيص مي‌دهد و ممکن است او را به ساير خدمات موردنياز ارجاع دهد.

کوچينگ فردي يکي از انواع کوچينگ است.  درباره باز کردن قفل توانايي‌هاي بالقوه افراد و رساندن آن‌ها به حداکثر بهره‌وري و رسيدن به تغييرات مثبت است. کوچينگ فردي روشي است که در آن کوچ و مراجعه‌کننده گفتگويي را بر پايه اعتماد شکل مي‌دهند با اين فرض که فرد مراجعه‌کننده همه پاسخ‌ها را در دل خود دارد و کوچ فقط کاري انجام مي‌دهد که مراجعه‌کننده بتواند به پاسخ‌هاي خود دسترسي داشته باشد.

در جلسات منتورينگ، منتور بيشتر صحبت مي کند. اين در حالي است که در جلسات کوچينگ، مربي و کوچ سوالات خود را مطرح کرده و به شخص مورد نظر فضا مي دهد تا بيشتر صحبت کند. معمولا کوچ سعي مي کند تا سوالات زيادي را مطرح کند و با ذهنيت مخاطب به طور کامل آشنا شود. در نهايت هم کوچ و هم منتور با استفاده از تجربيات خود به سمت مقصد نهايي که راهنمايي فرد است حرکت مي کند.

 

 

 

 

 

تفاوت آموزش در منتورينگ و کوچينگ

 

کار منتور معمولا آموزش و گفتن است؛ آموزش براي يادگيري مستقيم. در حالي که کوچ مرحله به مرحله به طور مستقيم و متمرکز شما را هدايت مي کند تا آگاهي تان افزايش پيدا کرده و در مسير درست قرار بگيريد. ويژگي اصلي کوچ حمايت و هدايت شما در مسير درست کاري و شخصي است.

تفاوت منتورينگ و کوچينگ

تفاوت کوچينگ و منتورينگ وجود دارد که به باعث مي شود تا تعريف دقيقي از عملکرد منتور و کوچ به وجود آيد. منتورينگ معمولا طولاني مدت است. برخي از دوره هاي منتورينگ بيش از ? ماه طول مي کشند. در موارد متعددي مشاوره مي تواند سال ها و يا حتي دهه ها طول بکشد. در واقع برخي از مربيان و منتورهاي معروف در شرايطي به روابط مادام العمر هم اشاره مي کنند. هيچ گونه صلاحيتي براي منتورينگ لازم نيست. به اين معني که سازمان ها مي توانند به راحتي و با سرعت برنامه هاي منتورينگ خود را شروع کنند. آموزش و مربيگري معمولا در مسير عملکرد توسعه اي قرار مي گيرد. در اين مسير نيازي به طراحي وجود ندارد. همان طور که گفته شد، منتورينگ بسيار مستقيم صورت مي گيرد

ساختاربندي محدود جلسات متورينگ

مربي معمولا دانش، تجربه و مهارت خود را با مخاطب به اشتراک مي گذارد و از اين طريق او را در مسير درست قرار مي دهد. به طور معمولا منتورينگ ساختار کمتري نسبت به کوچينگ دارد. در حالي که در کوچينگ معمولا اهداف جلسه و کار ساختاربندي مي شوند. اين بدان معنا نيست که مربيان در جلسات منتورينگ اهدافي را دنبال نمي کنند. در جلسات کوچينگ معمولا ساختاربندي نقشي کليدي ايفا مي کنند. مربي در تعيين اين ساختار بسيار تاثيرگذار است. سرانجام بايد گفت که يکي از تفاوت هاي اصلي بين اين دو در نوع راهنمايي و هدايت افراد است. در منتورينگ راهنمايي عمدتا بر اساس توسعه است. اين که فرد مي خواهد به چه چيزي برسد، چه اهدافي دارد و براي رسيدن به اين اهداف چه کارهايي بايد انجام دهد.

در نهايت مي توان نتيجه گرفت که کوچينگ روي خودکارآمدي  و عملکرد اثر مثبتي دارد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 135 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:14

لینک دوستان

خبرنامه